Main Content

Blíži sa tretí ročník Slovak Floorball Cupu: Záujem o turnaj je veľký aj v zahraničí

utorok, 10. apríl 2018 10:59 | Autor: Jakub Vaverka

slovenská florbalová reprezentácia
slovenská florbalová reprezentácia | zdroj: TASR

Minulý rok Slovak Floorball Cup ohromil svojou veľkosťou, kvalitou organizácie a skvelým florbalom. Latka bola nastavená vysoka, o pár mesiacov nás čaká tretí ročník. 

Slovak Floorball Cup sa tento rok opäť uskutoční v Bratislave a k dispozícii bude sedem hál (medzi nimi aj Hant Aréna). Hrať sa bude na konci augusta, konkrétne od 23.8 do 26.8. Otvorených je dovedna osem kategórií, pričom vytvorená je aj špeciálna kategória pre školskú florbalovú ligu SK Floorball Liga, ktorá je pod záštitou Nadácie TV JOJ.

K dnešnému dňu je registrácia otvorená ešte rovných päťdesiat dní, momentálne je prihlásených šesťdesiatdva celkov, pričom kapacita je pevne stanovená. „Počet tímov sme tento rok stanovili na maximálne 128. Záujem o turnaj je veľký, hlásia sa nám nie len slovenské tímy, ale aj zahraničné. To nás nesmierne teší,“ povedal exkluzívne pre Šport7.sk jeden z organizátorov Roman Cibik.

„Slovensko je nádherná krajina a cítime veľkú radosť, keď sledujeme sociálne siete plné šťastných ľudí, ktorí si naplno užívajú dni strávené na Slovensku,“ pokračuje Cibik. SFC začal spolupracovať so sport.video, a teda z každého zápasu bude k dispozícii zostrih gólov či ostatných zaujímavých situácií. Na svoje si teda prídu aj fanúšikovia, ktorí nebudú môcť byť priamo v centre diania.

„Rok 2018 je pre nás v poradí už tretí ročník, čo nás zaväzuje robiť turnaj stále kvalitnejším. Okrem kvality by sme radi stále postupne rástli aj v počte tímov. Žiaľ Bratislava disponuje obmedzeným množstvom hál či väčších telocviční, v ktorých by sme mohli hrať "veľký" florbal (ihrisko 40x20 metrov),“ vysvetľuje jeden z vedúcich mužov tretieho ročníka.

„Verím však, že postupom času budú vybudované v našom hlavnom meste ďalšie športové haly a Slovak Floorball Cup bude rásť,“ zakončil Roman Cibik. Tento rok je prichystaná masívnejšia propagácia ako po minulé roky. Cieľom je taktiež väčšia divácka kulisa ako pred rokom.